Sērija “Telpas veidošana” sastāv no unikāliem, abstraktiem un interaktīviem mākslas darbiem, kur katrs no darbiem krāsas un formas ģenerē pēc īpašiem noteikumiem – noteikumiem, kas, runājot līdzībās, ir kā to DNS. Mākslas darbi saņem datus no kamerām un ilgāku laiku skaitļo aktivitāti, kas notiek to priekšā. Pēc tam datora programmatūra modificē noteikumus. Mākslas darbu un tā attīstību ietekmē cilvēki, kuri uz to skatās. Šie darbi ir ģeneratīvi – tie mainās apkārtējās vides ietekmē. Skatītāji uzreiz var pamanīt darba reakciju uz kustību, tomēr ilgstošas izmaiņas notiek tikai tad, ja saskarsme ir ilgstošāka, tomēr tai nav noteikti jābūt nepārtrauktai. “Telpas veidošana” attēlo “izskaitļotu” dzīvi, kas turpinās un mainās pēc savas iniciatīvas, tomēr nobriest un attīstās tā skatītāju kustību rezultātā. Novietoti tumšā telpā, divi mainīgi attēli telpā rada krāsu lauku, attīstoties par dzīvu krāsu matricu, kas dažkārt mainās ļoti lēni, bet citkārt pēkšņi atdzīvojas.
Biogrāfija
Ernesta Edmondsa māksla pēta krāsu, laiku un mijiedarbību, krāsu lauku gleznošanas un sistēmas mākslas kontekstā. Mākslinieks ir izstādījis savus sistēmas mākslas un datoriem balstītos darbus sākot no 1970. gadiem, un savu pirmo dator-ģenerēto video Edmonds izstādīja 1985. gadā. Viņš ir attīstījis mākslas, kā vizuālo pētījumu konceptu, attīstot jaunu pieeju mākslas praksei, integrējot pētījumus, kā formālu aktivitāti. Edmonds ir skaitļošanas un kreatīvo mediju pasniedzējs Sidnejas Tehniskajā universitātē, kā arī Skaitļošanas mākslas profesors, DeMontfortas universitātē, Leičesterā, Anglijā. Viņš ir galvenais transakciju redaktors MIT preses žurnālā Leondardo.